REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige

REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
Nou
67,95 RON
TVA inclus

Stoc sincronizat: Ieri la ora 23:01

  • Furnizor 70 buc.
check Stoc furnizor - livrare in 2-4 zile lucratoare

Pretul afisat este valabil pentru comenzile online, pretul din fiecare locatie poate varia.

Descriere REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige

REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige

Revolutia marketingului contextual sau Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite

Intr-o lume caracterizata de zgomotul nelimitat al mass-mediei, oare cum ar putea afacerile sa ajunga la clienti? Prin context.

Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste "zgomotul" creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele. 

 

In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subliniaza intr-un mod indraznet noua era a "mass-mediei infinite" si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul - legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini. 

Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului.

 

Experientele clientilor trebuie sa fie: 

  • Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment. 
  • Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor. 
  • Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra. 
  • Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului. 
  • Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.

O analiza profunda, actualizata si practica despre cum functioneaza marketingul in prezent. - Seth Godin, autor, This is Marketing 

 

Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de conversie, palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea investitiilor, atunci nu ati gasit ceea ce cautati. Sweezey revine la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau si de ce contextul conteaza mai mult ca niciodata. - Geoffrey Colon, Seful departamentului Brand Studio, Microsoft Advertising; autor, Disruptive Marketing 

 

Prin Revolutia marketingului contextual, Mathew Sweezey ofera o harta a modului in care putem sa-i deservim pe consumatorii curenti inundati de media, in momentele care conteaza. Aceasta carte ar trebui sa fie o lectura obligatorie pentru brandurile din categoria de top, scolile de business si membrii conducerii superioare ai companiilor de pretutindeni. Atat de fundamentala este! - Jeffrey K. Rohrs, autor, Audience 

 

Noii lideri de piata nu vor fi comercianti sau marci, ci clienti. Comerciantii care vor sa urmeze exemplul clientilor lor trebuie sa inceapa cu aceasta carte. - Doc Searls, autor, The Intention Economy; coautor, The Cluetrain Manifesto 

 

Daca recunoasteti si acceptati ca marketingul s-a transformat, ati parcurs deja jumatate din drum. Aceasta carte va va ajuta sa parcurgeti restul drumului, sprijinindu-va sa decideti ce sa faceti in aceasta privinta. Sfaturi practice de la un practicant din lumea reala. - Dharmesh Shah, cofondator si CTO, HubSpot 

 

Sweezey ofera un set de strategii detaliate despre cum sa faci marketing modern, de la modul in care brandul si publicitatea trebuie sa se schimbe in era digitala pana la integrarea profunda a tehnologiei si a datelor care sa permita o scalare. Cumparati cate un exemplar pentru fiecare membru al echipei de marketing pentru a va transforma relatia cu clientii. - Charlene Li, fondator si analist senior, Altimeter, Prophet Company; autor de bestseller conform New York Times, The Disruption Mindset

Caracteristici:

Categoria: Marketing

Autor: Mathew Sweezey

Editura: PRESTIGE

An aparitie: 2024

Editie: Necartonata

Format: 200 x 130 x 25 mm

Nr. pagini: 336

Colectie: Business

Titlu Original: The Context Marketing Revolution

Traducator: Bianca Popescu Paulevici Lexiconnova

Subiect: Marketing direct

REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige

67,95 RON
TVA inclus
check Stoc furnizor - livrare in 2-4 zile lucratoare

Pretul afisat este valabil pentru comenzile online, pretul din fiecare locatie poate varia.

Afiseaza mai multe informatii

Intrebari despre REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige

Nu exista intrebari momentan


Intrebarea ta a fost trimisa catre echipa noastra. Multumim!
Adauga o intrebare
Ascunde formularul
Captcha
  • Livrare gratuita la comenzi peste 200 Lei
    Livrare gratuita la comenzi peste 250 Lei
    (CURIER si EASYBOX)
  • 30 de zile drept de retur
    30 de zile drept de retur
  • Tranzactiile sunt securizate
    Tranzactiile sunt securizate
  • Promotii zi de zi
    Promotii zi de zi

 Recenzii REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige

Fii primul care scrie o recenzie
in aceasta limba Acorda un calificativ

Fii primul care scrie o recenzie !

Acest produs face parte din urmatoarele categorii:
Descriere
Fisa tehnica
MN-76321
9786303320434
Disclaimer

Produsul REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige din categoria Carti este un produs natural care:

  • nu necesita prescriptie medicala, 
  • nu inlocuieste o dieta variata si echilibrata, 
  • nu inlocuieste un mod de viata sanatos
  • nu inlocuieste un tratament prescris de medic.

Va sugeram sa va adresati medicului sau farmacistului dumneavoastra inainte de a implementa orice programe noi de dieta, exercitii fizice si suplimente alimentare, mai ales daca aveti afectiuni medicale preexistente, daca luati alte medicamente, remedii sau alte produse similare.

Informatiile de pe aceasta pagina are scop educativ si informativ, pot fi incomplete sau neactualizate la zi si ele nu sunt menite sa inlocuiasca sfatul medicului sau farmacistului dumneavoastra.

Organismul fiecarei persoane este unic si astfel diferit de al altora, asadar rezultatele pot varia de la o persoana la alta in functie de varsta, stilul de viata, starea de sanatate dar si de alti factori. Nu este obligatoriu sau de la sine inteles sa obtineti rezultatele pe care le asteptati sau cele obtinute deja de persoanele care au utilizat aceleasi produse.

Informatiile referitoare de pe pagina produsului REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige, nu constituie recomandări sau garantii ale rezultatelor pe care le veți obtine.

Cititi cu atentie prospectul produselor si cereți sfatul medicului sau farmacistului dumneavoastra!

Modul de administrare sau utilizare al REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige este orientativ; medicul, farmacistul sau terapeutul dumneavoastra va poate recomanda doze mai mari sau mai mici, adaptate nevoilor, afectiunilor, greutatii sau situatiei dumneavoastra.

--------------------------------------------

Farmacia Minunata - Minunea Naturii constientizeaza importanta informatiilor prezentate in pagina produsului REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Situatie in care informatiile prezentate despre REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige pot fi diferite fata de cele prezentate pe site este aceea in care producatorul/importatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil. 

Descrierea REVOLUTIA MARKETINGULUI CONTEXTUAL - MATHEW SWEEZEY - CARTE - Editura Prestige, precum si a tuturor produselor sau a serviciilor disponibile pe www.minuneanaturii.ro (prin text, imagini, video etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Farmacia Minunata SRL, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Implicit Farmacia Minunata S.R.L. nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc. Aceste erori nu obliga Farmacia Minunata  S.R.L. la nicio actiune. Preturile si disponibilitatea produselor comercializate de catre Farmacia Minunata SRL prin intermediul www.minuneanaturi.ro pot suferi modificari ulterioare, acest aspect fiind influentat de factori externi precum politica de preturi a distribuitorilor sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora. De asemenea, Farmacia Minunata S.R.L. isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor, fara a anunta in prealabil.